عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 297
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 343
بازدید ماه : 297
بازدید کل : 277723
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 آیا تا کنون وب سایتی را با استفاده از نرم افزار Flash Professional CS5 طراحی کرده اید ؟ کمپانی لیندا ، این بار با آموزشی بی نظیر و قدم به قدم ، به شما چگونگی طراحی و ایجاد یک وبسایت تحت فلش را آموزش می دهد. شما در این ویدیو آموزشی چگونگی ساخت یک وبسایت کامل و داینامیک را بوسیله جدیدترین نسخه نرم افزار Flash Professional فرا خواهید گرفت. این ویدیو مباحث بنیادی ایجاد و وارد کردن محتویات ، افزودن افکت های ۲بعدی و ۳بعدی به وبسایت خود ، افزودن دکمه های فلش که به لینک های مختلفی شما را راهنمایی می کنند ، و … را پوشش می دهد. همچنین در این مجموعه چگونگی کنترل و هماهنگ سازی تصاویر ویدیویی و فایل های صوتی ، همانند ایجاد یک گالری و یا فرم تماس تحت فلش را به شما آموزش می دهد. همچنین تمامی فایل های تمرینی و آموزشی که طی این آموزش استفاده می شود ، به صورت جداگانه نیز برای درک هرچه بهتر آموزش در مجموعه وجود دارد. شما از هم اکنون می توانید این ویدیو آموزشی را به صورت رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Creating a First Web Site with Flash CS5 آموزش طراحی وبسایت های فلش با Adobe Flash Professional CS5

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: طراحی وب , ,
:: برچسب‌ها: آموزش ویدیویی ساخت سایت فلش , دانلود آموزش طراحی وبسایت , دانلود آموزش طراحی وبسایت با Flash Professional CS5 , دانلود آموزش طراحی وبسایت فلش , دانلود با لینک مستقیم طراحی وبسایت با Flash Professional CS5 , دانلود رایگان آموزش طراحی وبسایت , دانلود رایگان آموزش طراحی وبسایت فلش , دانلود رایگان ساخت دکم ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 14
|
مجموع امتیاز : 14
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Offline Explorer Enterprise v5.9.3374 SR5 Multilingual : نرم افزاری است برای دانلود کل یک سایت، مجموعه  عکسهای Online، انجمن ها و .... از گسترده ترین و متنوع ترین سایتهای پشتیبانی شده. پشتیبانی بهتر از اتصالات مودمی، فلش ها، اسکریپت ها و محتویات فعال از دیگر ویژگی های این نرم افزار است. این نرم افزار می تواند کل یک وب سایت را دانلود نموده، به سرعت آن را ویرایش نماید و سپس مجدداً آن را بر روی اینترنت قرار دهد.

Offline Explorer Enterprise v5.9.3374 SR5 Multilingual


قابلیت های کلیدی نرم افزار Offline Explorer Enterprise v5.9.3374 SR5 Multilingual :
- سرعت بالا، سادگی و قابلیت اعتماد در بازیابی فایلها از پروتکلهای FTP، HTTP، HTTPS، MMS، RTSP و سایتهای (NSV (SHOUTcast
- پشتیبانی از HTTP، SOCKS4، SOCKS5 
- دریافت بیش از 500 فایل به صورت همزمان
- دانلود سایتهایی که با مرورگر اصلی و یا دیگر مرورگرهای کامپیوتر مشاهده شده اند. همچنین چاپ یکباره تمامی سایت
- از آنجایی که این نرم افزار از یک مسیر برای ذخیره فایلهای دانلود شده استفاده می کند، به آسانی میتوان به فایلها دسترسی داشت
- پشتیبانی از کشیدن و رها کردن پیوندها از اینترنت
- کنترل Clipboard برای خلق دستی و یا خودکار پروژه جدید
- رابط کاربری با قابلیت پیکربندی شدن به همراه ویزارد پروژه دستی
- قابلیت اجرا در پشت زمینه
- پشتیبانی از استخراج پیوندها از اسکریپت های Java و VB
- استفاده از کوکی های IE به هنگام دانلود
- جستجو در میان فایلهای دانلود شده به کمک کلمه کلیدی یا نام فایل
- امکان انتخاب چندین پروژه که به شما امکان می دهد عملیات سریعتری را بر روی آنها انجام دهید
- کنترل سرعت دانلود
- زمانبندی دانلود ها و شروع آنها با استفاده از خط فرمان
- و ...

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: طراحی وب , ,
:: برچسب‌ها: دانلود تمامی قسمتهای سایت با Offline Explorer Enterprise v5 , 9 , 3374 SR5 Multilingua ,
:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Site Grinders

Site Grinders نام یک نرم افزار حرفه ای به منظور طراحی صفحات وب می باشد که با استفاده از فتوشاپ در ساخت صفحات استاندارد وب به صورت کاملا گرافیکی ، بر مبنای css و بدون نیاز به کد نویسی حتی یک خط ، شما را یاری می دهد . بدین ترتیب شما قادر خواهید بود تا به سادگی گالری عکس ، اسلاید شو های فلش ، منوهای  جذاب تحت css و بسیاری دیگر را به سادگی هرچه تمام تر بسازید .

طراحی یک سایت دقیقا مشابه با آن چیزی که در فتوشاپ دیده می شود کار بسیار دشواری است و از عهده هرکسی بر نمی آید . فتوشاپ از ابزارهای قدرتمند طراحی برخوردار است و می توان به وسیله ی آن اشکال بسیار زیبایی ساخت اما تنها مشکل آن قرار نگرفتن در کد های تحت وب می باشد .

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که می توانند طرح های مورد نظر خود را به سادگی درون فتوشاپ خلق کنند و قصد راه اندازی یک وب سایت کاملا گرافیکی را دارید می بایست ماهها و یا حتی سالهای زیادی را برای آموزش برنامه نویسی های تحت وب نظیر جاوا اسکریپت ،CSS ،‌XHTML و … صرف کنید .

SiteGrinder ابزاری است که با آن می توان از قدرت فتوشاپ به منظور طراحی های بی نظیر گرافیکی بهره گرفت و بی هیچ دانشی در زمینه برنامه نویسی تحت وب ، سایت دلخواه را راه اندازی نمود . درست است تنها با مهارت در فتوشاپ و فقط با هزینه کردن چند دقیقه وقت ،‌ وب سایت حرفه ای و البته استاندارد شما آماده می گردد .

 

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , طراحی وب , ,
:: بازدید از این مطلب : 571
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

استفاده از فناوری های روز در طراحی یک وب سایت ، باعث ایجاد رابطه قوی با کاربران خواهد شد که در نتیجه آنها سریع تر به بخش های مختلفی که در سایت شما تعبیه گشته است دسترسی  پیدا خواهند کرد . Sothink DHTML Menu یک نرم افزار حرفه ای با کربری بسیار آسان می باشد که با ساخت منو های DHTML کاملا سازگار با SEO به شما در ساخت سایتی زیبا کمک خواهد نمود . این برنامه که از کدهای جاوا اسکریپت برای ساخت منو استفاده می کند به هیچ گونه دانش برنامه نویسی تحت وب نیازی نخواهد داشت و شما می توانید به سادگی نتیجه ای همانند کاربران حرفه ای بسازید .  در اختیار داشتن بیش از ۵۰ تمپلیت گوناگون و نیز در ۳۰ استایل مختلف ، در ساخت منوهایی کاملا سفارشی بدون صرف زمان به شما کمک خواهد نمود . پس از ساخت کافیست تا کد ساخته شده را با استفاده از یک نرم افزار ادیتور اچ تی ام ال به قالب سایتتان بیافزایید .

Sothink DHTML Menu

قابلیت های کلیدی Sothink DHTML Menu :
- سازگاری کامل با آخرین نسخه مرورگر هایی نظیر اینترنت اکسپلورر ، گوگل کروم ، فایرفاکس ، اپرا و سافاری
- قابلیت استفاده از کدهای جاوا اسکریپت ساخته شده توسط نرم افزارهای طراحی وب نظیر Dreamweaver ، FrontPage و Expression Web با نصب بر روی آنها به عنوان یک افزونه
- پشتیبانی از ساخت بانک های اطلاعاتی تحت
- سفارشی سازی تنظیماتی نظیر فونت ، آیکون ، تصویر پشت زمینه ، کادر ، نشانگر ماوس ، اندازه و …
- پشتیبانی از نمایش در تبلت های نظیر آی پد که دو حالت نمایش افقی و عمودی دارند
- تنظیم آسان رنگ و روشنایی

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , طراحی وب , ,
:: بازدید از این مطلب : 657
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

CoffeeCup Flash Photo Gallery

آیا تا به حال با گالری های عکس آنلاین مواجه شده اید تا فکر ساخت چنین گالری هایی با افکت های ویژه به ذهنتان خطور کرده است ؟ Flash Photo Gallery نام یکی دیگر از نرم افزار های کمپانی قدرتمند و معروف CoffeeCup می باشد که به منظور طراحی و ساخت گالری های آنلاین عکس با استفاده از تکنولوژی فلش می باشد که به شما در ساخت آلبوم های زیبا کمک خواهد نمود . تمام کاری که شما می بایست انجام دهید انتخاب یک تم از کلکسیون آماده شده و گلچین کردن تصاویر و عکس های مورد نظرتان است . به همین سادگی و تنها با یک کلیک گالری عکس شما ساخته شده و برای آپلود در فضای اینترنت و استفاده در وبلاگ یا وب سایت تان آماده می گردد . نکته ی قابل توجه در فرمت خروجی ساخته شده توسط Flash Photo Gallery کدی است که در انتها در اختیار شما قرار گرفته و امکان استفاده از آن در صفحات وبلاگ و سایت شما بدون نیاز به لینک دادن به آدرس های دیگر فراهم می سازد . کدنویسی دستی فلش و HTML را به طور کلی فراموش کنید چرا که این برنامه تمام آن چیزی که مورد نیازتان هست را فراهم می کند و آن چیزی که در محیط برنامه می بینید ، همانی است که در اختیار می گیرید ( WYSIWYG .

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , طراحی وب , ,
:: بازدید از این مطلب : 621
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

AllWebMenus

AllWebMenus ابزاری است برای ساخت منوهای وب سایت تحت DHTML و جاوا اسکریپت بدون نیاز به دانش طراحی و برنامه نویسی آنها . با این نرم افزار به سادگی امکان ساخت منوی های کشویی و popup که قابلیت اجرا و نمایش در تمامی مرورگر های محبوب نظیر اینترنت اکسپلورر ،‌ فایرفاکس ،‌سافاری ،‌کروم ،‌اپرا و .. را داشته باشند در اختیار دارید . منوی های جاوا اسکریپت می تواند به صورت درختی ساخته شود و نیز با استفاده از آپشن های مختلفی که در اختیار شما قرار داده شده به صورت کاملا سفارشی درآید . منو های شما می تواند عمودی یا افقی ( منوی کشویی و یا popup ) ساخته شود که قابلیت جابه جا نمودن ، نمایش در حالتی که صفحات به بالا و پایین می روند ( Scrolling ) ، استفاده از انیمیشن های GIF و تنظیم لینک های وب را داشته باشد .

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , طراحی وب , ,
:: بازدید از این مطلب : 573
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Microsys-A1-Keyword-Research

بهبود وضعیت یک سایت یا وبلاگ از لحاظ سئو اهمیت بسیار بالایی دارد چرا که در صورت کسب رتبه های بالا در موتور های جست و جو می توان بازدید کننده ی بیشتری را جذب کرد . در همین راستا در نوشته ی پیشین به معرفی نرم افزاری برای پیدا کردن لینک های شکسته پرداختیم که در آن یکی از راههای مهم بهبود وضعیت SEO معرفی شده بود . حال قصد پرداختن به یکی دیگر از راهکارهای موثر در افزایش رتبه ی سایت و بهبود سئو را داریم که همانا یافتن کلمات کلیدی مناسب می باشد . اگر توجه داشته باشید نتایج نمایش داده شده در صفحات جستجو به این گونه است که هر صفحه ای که کلمات مورد نظر را در عنوان داشته باشد به رتبه های بالاتر می رود و پس از آن متا تگ ها هستند که رتبه های بعدی را از آن خود می کنند و در آخر کلمات موجود در متن یک صفحه به نمایش در می آید . به طور مثال با وارد کردن کلماتی نظیر دانلود کده یا دانلود نرم افزار در گوگل مشاهده می کنید که رتبه های اول به این سایت تعلق دارند و دلیل آن چیزی جز بهینه سازی کردن صفحات نمی باشد .


Microsys A1 Keyword Research
نام یک
نرم افزار بسیار حرفه ای در زمینه پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای صفات سایت ها و وبلاگ های مختلف می باشد که در صورت استفاده کردن از Keyword های داده شده می توانید رتبه ای مناسب و درخور شان را برای سایت خود متصور شوید . این برنامه با آنالیز کردن محتوای صفحات سایت شما کلماتی را پیشنهاد می کند که با قرار دادن آنها در صفحات مورد نظر می توانید شاهد رشد چشمگیر بازدیدکنندگان پایگاه اینترنتی خود باشید . مشاهده می شود که برخی از وب مستر ها با انتخاب کلماتی غیرواقعی برای متا تگ ها قصد فریب دادن موتورهای جست و جو و کسب آمار کذایی دارند که با این امر نه تنها باعث رشد رتبه ی صفحات خود نخواهند شد بلکه به دلیل قصد شومی که در سر داشته اند از سوی جستجوگر ها مجازات شده و به لیست سیاه می روند . از این رو اگر شما سایت یا وبلاگی دارید که می خواهید نمودار آماری آن را هر روز رو به رشد مشاهده کنید استفاده اصولی از نکات نهفته در سئو و نیز برنامه Microsys A1 Keyword Research را پیشنهاد می کنیم .

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: اینترنت , طراحی وب , ,
:: بازدید از این مطلب : 723
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com